I. DEFINIȚII & TERMENI
Site-ul madalinaeremia.com (”Website-ul”) este operat de societatea Madere Management & Consulting Concept SRL, cu sediul în România, București, Sector 5, Strada Voinței nr. 21 C, înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J40/21630/2021, având cod unic de înregistrare 45339210, denumită în cele ce urmează ”Societatea”.
În sensul prevederilor acestui document, termenilor utilizați le vor corespunde următoarele definiții:
- Website – domeniul madalinaeremia.com și subdomeniile acestuia;
- Client – orice persoană fizică cu vârsta de peste 18 ani sau persoană juridică, care efectuează o Comandă în cadrul Website-ului și încheie astfel un contract de prestări servicii cu Societatea;
- Utilizator – orice persoană fizică sau juridică ce navighează în cadrul Website-ului și care are sau nu un cont propriu creat în cadrul Website-ului;
- Consumator – persoana fizică care acționează, în cadrul contractului/contractelor încheiat/încheiate în cadrul Website-ului, în scopuri din afara activității sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale;
- Cont – funcționalitate a Website-ului ce este pusă la dispoziția Utilizatorului și care presupune, din partea acestuia din urmă, furnizarea de date cu caracter personal în scopul creării unui cont propriu în cadrul Website-ului, ce conferă Utilizatorului o serie de beneficii precum agregarea de informații privind Comenzile plasate și/sau anulate, descărcările de conținut operate în cadrul Website-ului precum și posibilitatea de modificare a oricăror date și informații atașate contului creat;
- Comandă – operațiunea prin care Utilizatorul își exprimă intenția de a achiziționa unul sau mai multe serviciile dintre cele disponibile în cadrul Website-ului și parcurge toate etapele redate în cadrul Website-ului în vederea finalizării achiziției dorite.
- Serviciul – desemnează, în sensul acestor Termene și Condiții, atât oricare dintre serviciile ce sunt prezentate și oferite spre achiziționare în cadrul Website-ului cât și serviciul achiziționat și serviciul prestat de către Societate în beneficiul Clientului, conform specificațiilor serviciului descrise în cadrul Website-ului, în baza contractului de prestări servicii încheiat în cadrul și prin intermediul Website-ului;
- Conținutul Digital – desemnează, în sensul acestor Termene și Condiții, conținutul oferit în mod gratuit de către Societate, în cadrul Website-ului, ce poate fi accesat și / sau descărcat, după caz, în urma exprimării intenției de accesare a conținutului și a completării unui formular scurt de date cu caracter personal constând în prenume și adresă de e-mail.
- Contract – contractul de prestări servicii în temeiul căruia Societatea se angajează să presteze un serviciu în beneficiul Clientului; contractele încheiate în cadrul Website-ului cu privire la unul sau mai multe servicii prezentate și alese de către Clientul persoană fizică reprezintă contracte la distanță, conform prevederilor legale aplicabile în acest sens;
- Conținut – oricare și toate textele, formatările (inclusiv, dar fără a se limita la selectarea, coordonarea și aranjarea materialelor) și imaginile, graficele, animațiile, instrumentele, aplicațiile, muzica, sunetele, articolele, copiile, materialele, fotografiile, mărcile, denumirile comerciale și logo-urile, precum și alte materiale și informații de pe acest Website, inclusiv dar fără a se limita la Conținutul Digital din cadrul Website-ului, indiferent după cum pot fi sau nu descărcabile sau după cum pot fi primite de către Utilizator sau Cumpărător ca urmare a unei solicitări formulate în acest sens în cadrul Website-ului, și/sau oricare și/sau toate dintre elementele de mai sus ce pot fi regăsite în documente / corespondențe emise / transmise de către Societate în legătură cu încheierea, executarea și/sau interpretarea unui Contract încheiat prin intermediul Website-ului și/sau în scopul îndeplinirii unei solicitări formulate de către Utilizator sau Cumpărător cu privire la orice conținut disponibil, cu titlu gratuit sau oneros, în cadrul Website-ului.
- Comunicare comercială – orice formă de comunicare destinată să promoveze, direct sau indirect, Serviciile și/sau alte servicii, produse și/sau conținut de orice natură comercializat sau promovat de către Societate; Comunicările comerciale vor fi transmise Utilizatorilor / Clienților conform prevederilor acestor Termene și Condiții și ale Politicii de confidențialitate, în cadrul materialului de tip Newsletter, în baza consimțământului obținut în prealabil în acest sens, conform cerințelor legale aplicabile. Utilizatorii abonați la Newsletter vor primi, în cadrul Comunicărilor comerciale, materiale cu conținut predominant educativ, menite a veni în sprijinul Utilizatorilor ce doresc să își îmbunătățească abilitățile de comunicare în diferite contexte și situații.
- Tranzacție – încasarea sau rambursarea, de către Societate, a unei sume de bani, cu titlu de preț al unuia sau mai multor Servicii achiziționate de către Cumpărător, prin utilizarea serviciilor unui procesator de părți cu care Societatea are un contract comercial, indiferent de modalitatea de prestare a Serviciului.
II. PREVEDERI GENERALE
Modalitatea de utilizare a Website-ului precum și condițiile contractuale aplicabile în relația dintre Societate și Utilizatorii și Clienții săi sunt guvernate de prevederile acestor Termene și Condiții. Prin acceptarea Termenelor și Condițiilor, dumneavoastră sunteți de acord că: (i) Utilizatorul / Clientul va acționa în nume propriu în utilizarea Website-ului iar, dacă acționează ca reprezentant al unei persoane fizice sau juridice, nu va depăși limitele împuternicirii acordate; (ii) Utilizatorul / Clientul va furniza informații corecte și complete în vederea utilizării Website-ului; (iii) Clientul nu va utiliza Website-ul și/sau oricare dintre informațiile disponibile în cadrul Website-ului pentru a reproduce, duplica, copia, vinde, revinde, distribui, publica sau exploata, în niciun scop comercial, software-ul, conținutul, ofertele, produsele sau serviciile furnizate de către Societate prin intermediul Website-ului sau obținute de către Utilizator / Client, în orice fel, ca urmare a utilizării Website-ului, fără a obține consimțământul expres, prealabil și scris al Societății. Această restricție include orice încorporare a oricărei informații disponibile în cadrul Website-ului în cadrul oricărui alt material, program, produs sau serviciu; (iv) Utilizatorul / Clientul nu va utiliza Website-ul în niciun mod care ar putea afecta în mod negativ disponibilitatea resurselor sale sau utilizarea sa de către alți utilizatori sau în orice mod care ar putea defecta, dezactiva, supraîncărca sau deteriora serverele sau rețelele Societății sau ale unor terțe persoane; și că (vii) Utilizatorul / Clientul nu va utiliza Website-ul în orice scop care este ilegal sau interzis prin aceste Termene și Condiții sau prin alte politici relevante.
Utilizatorul este obligat să ia la cunoștință și să accepte prevederile acestor Termene și Condiții bifând căsuța ”Am citit și sunt de acord cu Termenele și Condițiile de utilizare a Website-ului”. Bifa este obligatorie în orice situație în care Utilizatorul dorește să creeze un Cont, să plaseze o Comandă, devenind astfel Client, sau să descarce materiale oferite cu titlu gratuit în cadrul Website-ului. Pentru folosirea în bune condiții a Website-ului, Utilizatorul / Clientul are obligația de a citi cu atenție și de a respecta aceste Termene și Condiții, precum și orice alte politici relevante aplicabile utilizării Website-ului, astfel cum acestea vor fi notificate sau puse la dispoziția Utilizatorului / Clientului la un moment dat.
Societatea își rezervă dreptul de a modifica unilateral în orice moment Termenele și Condițiile aplicabile utilizării Website-ului, precum și orice alte politici relevante în acest sens, Utilizatorul / Clientul urmând a fi înștiințat despre aceste modificări. Continuarea folosirii Website-ului în orice fel, prin accesarea Contului sau prin utilizarea oricărei alte funcționalități a Website-ului, ulterior transmiterii, de către Societate, a unei notificări privind modificarea Termenelor și Condițiilor, reprezintă acceptul furnizat de către Utilizator cu privire la modificările efectuate. Termenele și Condițiile modificate vor fi aplicabile oricărei Comenzi / Tranzacții plasate / efectuate începând cu ziua intrării în vigoare a versiunii modificate. Utilizatorul are obligația ca, anterior utilizării oricărei funcționalități a Website-ului, să consulte cu atenție Termenele și Condițiile, precum și orice alte politici relevante, pentru a putea lua la cunoștință condițiile aplicabile.
Societatea își rezervă dreptul de a întrerupe unilateral accesul la Website (integral sau parțial), în orice moment, cu notificarea imediată a utilizatorilor, prin mesaj afișat pe Website la momentul accesării. Societatea nu poate fi răspunzătoare față de Client sau față de oricare terțe persoane pentru orice prejudicii rezultând dintr-o astfel de întrerupere unilaterală a accesului la Website.
Societatea nu poate fi ținută răspunzătoare față de Utilizator / Client și / sau față de terțe persoane pentru lipsa de funcționalitate sau pentru funcționarea neconformă a Website-ului. Prevederile acestei clauze nu aduc atingere răspunderii contractuale ce incumbă Societății față de Client în cadrul încheierii, executării și încetării, după caz, a unui contract la distanță.
III. ASPECTE PRIVIND UTILIZAREA WEBSITE-ULUI ȘI A FUNCȚIONALITĂȚILOR INCLUSE ÎN CADRUL WEBSITE-ULUI.
În cadrul Website-ului, Utilizatorul va putea vizualiza toate Serviciile oferite de Societate spre achiziționare, împreună cu o prezentare a caracteristicilor principale ale acestora și va putea achiziționa unul sau mai multe dintre aceste Servicii. Totodată, Utilizatorul poate dobândi acces la Conținutul Digital oferit cu titlu gratuit în cadrul Website-ului, în baza adresei de e-mail furnizate la momentul solicitării materialului dorit. Achiziționarea Serviciilor și / sau accesarea / descărcarea Conținutului Digital în cadrul Website-ului se vor realiza în deplină conformitate cu prevederile acestor Termene și Condiții.
III.1. Mențiuni importante cu privire la Servicii și Conținutul Digital prezentate în cadrul Website-ului
III.1.1. Serviciile oferite în cadrul Website-ului. Obligații ale Clientului și obligații ale Societății
Serviciile prezentate în cadrul Website-ului, spre achiziționare, oferă garanția unei metode și a unui proces de lucru, astfel cum metoda și procesul de lucru sunt identificate și aplicate de către Societate, în funcție de cerințele exprimate de Client.
Obligațiile Societății în executarea contractelor de prestării servicii încheiate în cadrul Website-ului sunt obligații de mijloace pe care Societatea și le asumă față de Client, conform prevederilor legale aplicabile, în sensul în care Societatea va pune în valoare mijloacele de care dispune și va depune toată diligența necesară pentru atingerea unui rezultat dorit sau necesar și comunicat de către Client, după caz. Societatea nu poate oferi garanția atingerii parțiale sau integrale a unui rezultat sau a unui obiectiv de orice natură, întrucât atingerea efectivă a rezultatului sau obiectivului dorit sau necesar depinde în totalitate de Client, în mod special de modul în care acesta din urmă își asumă responsabilitatea să acționeze.
Societatea nu poate fi și nu va fi ținută responsabilă pentru atingerea rezultatului sau obiectivului dorit sau așteptat de către Client. Societatea va fi ținută responsabilă exclusiv pentru îndeplinirea obligațiilor contractuale constând în susținerea sesiunilor de întâlnire integrate în Serviciu, conform descrierii Serviciului redate în cadrul Website-ului, precum și a obligațiilor contractuale de a aplica metoda și procesul de lucru comunicate către Client.
Prin acceptarea acestor Termene și Condiții la momentul încheierii unui Contract cu privire la oricare dintre Serviciile prezentate în cadrul Website-ului spre achiziționare, Clientul este de acord și înțelege că este pe deplin responsabil pentru obținerea unui progres și/sau dobândirea unor rezultate în urma prestării Serviciului/Serviciilor de către Societate. Societatea nu oferă nicio promisiune și/sau garanție de orice natură cu privire la orice potențial rezultat și/sau câștig și/sau profit și/sau nivel de performanță și/sau rating de marketing ce ar putea fi dobândit de către Client în timpul sau ulterior prestării Serviciului/Serviciilor de către Societate. Clientul este singurul răspunzător pentru acțiunile și rezultatele personale, profesionale și/sau de altă natură pe care le dorește sau la care se așteaptă în momentul în care achiziționează Serviciile, precum și pe parcursul și ulterior executării Contractului.
Clientul cunoaște și înțelege că niciun element al acestui Website, inclusiv dar fără a se limita la elemente grafice și/sau sintagme verbale incluse în prezentările Serviciilor sau redate în cadrul Website-ului în cadrul oricărui context descriptiv sau nu, precum și elemente grafice și/sau sintagme verbale încorporate în recenziile postate de alți Utilizatori/Clienți și/sau în extrasele descriptive preluate din declarațiile acestora din urmă și postate în cadrul Website-ului, nu este de natură să se circumscrie, total sau parțial, direct sau indirect, explicit sau implicit, unei garanții sau unei promisiuni de orice fel din partea Societății și/sau a oricărei terțe persoane cu privire la obținerea, totală sau parțială, directă sau indirectă, a unui rezultat de orice fel ca urmare a achiziționării Serviciilor, precum și pe parcursul și ulterior executării Contractului, sau unei garanții privind atingerea totală sau parțială, directă sau indirectă, a unei așteptări a Clientului, declarată în mod scris sau verbal, sau nedeclarată în orice fel.
Serviciile oferite de Societate, astfel cum acestea pot fi achiziționate în cadrul Website-ului, nu reprezintă servicii juridice, medicale, psihologice, financiare sau de orice altă natură ce nu s-ar circumscrie în mod expres și exclusiv prevederilor acestor Termene și Condiții.
Clientul ia la cunoștință faptul că metoda și procesul de lucru sunt aplicate în mod personalizat în relația Societății cu un Client, în funcție de informațiile și datele pe care Clientul le furnizează Societății pe parcursul executării Contractului. Clientul nu va aplica, fără acordul, susținerea și implicarea Societății, metodele și procesele de lucru de care ia cunoștință în relație cu una sau mai multe terțe persoane de contractul de prestări servicii și nu va utiliza metodele și procesele de lucru în scopuri comerciale de orice fel. În măsura în care Clientul va primi din partea Societății materiale de orice natură pe parcursul executării Contractului, Clientul are obligația de a utiliza aceste materiale exclusiv în scopul și în limitele determinate de Contract și nu va dezvălui materialele și / sau orice informații conținute în aceste materiale unei terțe persoane de Contract sau în mod public și nu va utiliza materialele și / sau informațiile cuprinse în aceste materiale în orice scop comercial. Prevederile art. V din aceste Termene și Condiții rămân aplicabile. Clientul este unicul responsabil pentru orice încălcare a prevederilor acestor Termene și Condiții cu privire la modalitatea de utilizare și exploatare a Serviciului.
Societatea poate aduce modificări asupra metodei și procesului comunicate la inițierea relației contractuale, în funcție de specificul pe care îl prezintă fiecare Client.
Societatea este ținută de o obligație strictă de confidențialitate astfel încât nicio informație furnizată de Client pe parcursul executării Contractului nu va fi dezvăluită de către Societate unei terțe persoane de Contract sau în mod public, cu excepția situației în care Societatea ar avea o obligație legală de dezvăluire sau dacă informația furnizată de Client a fost adusă la cunoștință publică chiar de către acesta din urmă.
La momentul încetării Contractului, respectiv după prestarea integrală a Serviciului de către Societate, aceasta din urmă va furniza Clientului un set de recomandări cu privire la evoluțiile potențiale viitoare. Societatea nu deține nicio responsabilitate cu privire la modalitatea în care Clientul implementează aceste recomandări. În măsura în care Clientul va dori inițierea unui nou program, Societatea va furniza o ofertă personalizată și se va încheia un nou contract de prestări servicii, conform voinței comune a părților.
Sesiunile de întâlnire susținute de Societate în executarea Contractului nu sunt înregistrate. Clientul nu are dreptul să înregistreze sesiunile de întâlnire. Conform înțelegerii părților, anumite părți ale unora dintre sesiunile susținute pot fi înregistrate, prin acțiunea Societății; este vorba despre anumite exerciții practice ce vor fi înregistrate în scop de antrenament. Prelucrarea datelor cu caracter personal ale Clientului de către Societate, inclusiv în ce privește datele cu caracter personal prelucrate prin înregistrarea și păstrarea sesiunilor de antrenament, este reglementată în Politica de confidențialitate a Website-ului.
Clientul poate reprograma o sesiune de întâlnire o singură dată, în cazul Serviciilor ce presupun o singură sesiune de întâlnire și de maxim 3 ori, cumulat, înăuntrul perioadei Contractului, în cazul Serviciilor ce presupun mai multe sesiuni de întâlnire. Reprogramarea se va face cel târziu cu 2 ore înainte de ora stabilită pentru sesiunea de întâlnire, prin e-mail comunicat de către Client la adresa hello@madalinaeremia.com. Clientului i se vor oferi noi variante de disponibilitate, în limita locurilor disponibile în calendar. Societatea nu are nicio obligație de a asigura reprogramarea la o anumită dată sau oră indicate de client, reprogramarea urmând a fi făcută în funcție de disponibilitate. În cazul în care Clientul a depășit numărul maxim de reprogramări, în funcție de Serviciul achiziționat, Societatea nu are obligația de a da curs solicitării de reprogramare, iar Clientul nu va avea dreptul la o rambursare proporțională a prețului Serviciului. În același sens, în cazul în care Clientul nu se prezintă la data și ora stabilite pentru susținerea uneia sau mai multora sesiuni de întâlnire, Societatea nu datorează, parțial sau total, prețul achitat de către Client. Prevederile art. III, Secțiunea III.7 din aceste Termene și Condiții rămân aplicabile.
III.1.2. Conținutul Digital oferit în cadrul Website-ului. Obligații ale Utilizatorului și obligații ale Societății
Societatea oferă în cadrul Website-ului o varietate de materiale, sub formă de conținut digital, referite în cadrul acestor Termene și Condiții, ”Conținutul Digital”.
Conținutul Digital este oferit într-un format standardizat și care nu este personalizat sau adaptat unor nevoi și / sau obiective specifice unei persoane anume. După momentul formulării solicitării de descărcare și dobândire a accesului la Conținutul Digital dorit de către Utilizator, acesta din urmă va putea vizualiza și descărca Conținutul Digital în cadrul unei interfețe care se generează automat în cadrul Website-ului. Pentru a evita pierderea sursei de descărcare a Conținutului Digital, Societatea va transmite Utilizatorului un mail cu link-ul de vizualizare și descărcare, la adresa de e-mail furnizată de către Utilizator în acest sens, astfel încât acest link de descărcare să rămână la dispoziția Utilizatorului. Societatea oferă Conținutul Digital, cu titlu gratuit, pentru a veni în ajutorul persoanelor ce doresc să își îmbunătățească abilitățile de comunicare și / sau să identifice care sunt punctele vulnerabile sau punctele puternice pe care le au în acest domeniu. Totodată, Societatea oferă Conținutul Digital disponibil în cadrul Website-ului în scopul de a dobândi reacții și feedback din partea persoanelor care l-au solicitat și dobândit, și care au parcurs conținutul materialelor, astfel încât să poată dobândi o perspectivă corectă asupra nevoilor existente în materie de dezvoltare a comunicării în rândul publicului interesat și pentru a putea astfel să dezvolte și să îmbunătățească Serviciile oferite, venind totodată în preîntâmpinarea Utilizatorilor cu resurse utile, variate și îmbunătățite. În baza acestor Termene și Condiții, între Utilizatorul care solicită Conținut Digital și Societate se încheie un contract cu privire la acest Conținut Digital. Prin solicitarea Conținutului Digital, Utilizatorul care formulează o astfel de solicitare acceptă că, pentru fiecare Conținut Digital solicitat, va primi comunicări ulterioare, conform celor descrise în cele ce urmează. Pentru evitarea oricărui dubiu, comunicările ce sunt transmise de către Societate către Utilizatori nu sunt Comunicări comerciale în sensul acestor Termene și Condiții, fiind comunicări de follow-up transmise în baza contractului încheiat între Utilizatorul ce solicită Conținut Digital și Societate. Persoanele care solicită unul sau mai multe materiale dintre cele oferite în cadrul Website-ului, cu titlu de ”Conținut Digital” conform acestor Termene și Condiții, vor avea posibilitatea și sunt încurajate chiar să se adreseze Societății pentru a transmite feedback, impresii sau orice alte informații sau solicitări prin raportare la Conținutul Digital obținut. În baza contractului încheiat, conform acestor Termene și Condiții, ulterior furnizării Conținutului Digital pe un suport durabil, Societatea va transmite în atenția fiecărei persoane care a solicitat Conținut Digital, prin utilizarea adresei de e-mail furnizate la momentul solicitării de Conținut Digital, una sau mai multe comunicări electronice (cu titlu de follow-up), prin care Societatea va solicita un feedback din partea Utilizatorului, conform dorinței acestuia de a furniza sau nu un astfel de feedback, va formula o invitație de abonare la Newsletter, eventuala abonare fiind de asemenea la aprecierea Utilizatorului. Totodată, Societatea ar putea transmite comunicări fără caracter comercial cu privire la sau în legătură cu subiectul tratat prin materialul descărcat și/sau cu subiecte adiacente ce pot fi considerate în mod rezonabil a fi de interes pentru persoana care a descărcat Conținutul Digital. Pentru a evita însă orice inconvenient ce ar putea fi cauzat Utilizatorului ce a descărcat Conținut Digital, fiecare comunicare electronică de follow-up va oferi posibilitatea de opt-out, respectiv posibilitatea de a refuza primirea oricăror comunicări ulterioare.
Societatea nu are nicio responsabilitate cu privire la modalitatea în care Conținutul Digital este utilizat de către Utilizatori și nici nu garantează metoda, procesul și / sau atingerea unui rezultat sau al unui obiectiv anume.
Utilizatorii nu au dreptul să utilizeze Conținutul Digital și/sau orice elemente componente ale acestuia, astfel cum acesta se regăsește în cadrul Website-ului, în orice scop comercial. Prevederile art. V din aceste Termene și Condiții rămân aplicabile.
În măsura în care nu sunt incompatibile cu natura Conținutului Digital și cu scopul pentru care Conținutul Digital este oferit în cadrul Website-ului, dispozițiile Secțiunii III.1.1 rămân pe deplin aplicabile și cu privire la furnizarea de Conținut Digital de către Societate în cadrul Website-ului.
III.2. Caracteristicile Serviciilor și a Conținutului Digital oferite în cadrul Website-ului
Website-ul oferă Clienților acces la: Servicii, constând în servicii de coaching, mentorat și consultanță în comunicare și dezvoltare personală contra cost, precum și la Conținut Digital, constând în resurse educative gratuite De asemenea, Website-ul oferă posibilitatea de abonare la newsletter. Prin abonarea la newsletter, Utilizatorul / Clientul va primi Comunicări comerciale ce vor include idei, sfaturi și recomandări pentru îmbunătățirea stilului de comunicare. Termenele și Condițiile Website-ului reglementează achiziționarea, accesarea / descărcarea și utilizarea acestor Servicii și a Conținutului Digital, inclusiv detalii privind prețurile, metodele de plată, după caz.
Atât Serviciile oferite spre vânzare pe Website, cât și Conținutul Digital sunt însoțite de o descriere a caracteristicilor principale ale acestora, oferind astfel Clientului posibilitatea să ia cunoștință de informațiile esențiale cu privire la caracteristicile Serviciilor sau ale Conținutului Digital înainte de a finaliza o Comandă sau de a accesa / descărca Conținutul Digital oferit cu titlu gratuit.
Prin plasarea unei Comenzi, Clientul recunoaște ca a luat cunoștință de toate datele afișate pe Website despre Serviciul achiziționat (cum ar fi denumire, preț, descriere, durată, conținut, cantitate, alte informații specifice etc.) și că acceptă Termenele & Condițiile fără nicio rezervă. În caz contrar, Clientul nu va plasa o Comandă în cadrul Website-ului.
În mod similar, prin accesarea / descărcarea Conținutului Digital, Utilizatorul atestă că a luat cunoștință de toate datele afișate pe Website despre Conținutul Digital accesat / descărcat (cum ar fi denumire, descriere, durată, conținut, cantitate, alte informații specifice etc.), precum și de faptul că va primi o comunicare de follow-up din partea Societății, și că le acceptă fără nicio rezervă.
Suplimentar Serviciilor și Conținutului Digital, Website-ul prezintă și o secțiune de tip blog în cadrul căreia Utilizatorii pot consulta articole și informații structurate, în considerarea unor anumite teme de interes în domeniul comunicării și abilităților de comunicare.
III.3. Disponibilitatea Serviciilor și a Conținutului Digital. Valabilitatea ofertelor oferite pentru Servicii
Serviciile afișate pe Website și prețurile aferente sunt disponibile și valabile atâta timp cât sunt vizibile pe Website. Disponibilitatea Serviciilor supuse unor reduceri de preț sau altor acțiuni promoționale va fi supusă condițiilor de desfășurare ale acțiunii promoționale în cauză, disponibile Clientului pentru consultare în cadrul Website-ului.
Ofertele valabile cu privire la Serviciile disponibile sunt semnalizate prin afișarea prețului redus alături de prețul inițial, care este tăiat pentru a evidenția beneficiul de preț aplicat. Societatea poate implementa și ale mecanisme de acordare de beneficii cu privire la preț, cum ar fi, dar fără a se limita la, mecanisme ce implică coduri promoționale acordate tuturor Utilizatorilor, Clienților sau unor sub-categorii ale acestora.
Adăugarea unui Serviciu în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii prin activarea butonului ”Achiziționează acum”, nu atrage după sine înregistrarea operațiunii ca fiind o Comandă plasată cu succes. În vederea achiziționării unui Serviciu, Clientul trebuie să completeze un formular de achiziție cu datele de facturare necesare și să accepte Termenele și Condițiile Website-ului (prin bifarea căsuței corespunzătoare). În caz contrar, Comanda nu poate fi plasată.
După plasarea Comenzii și încasarea integrală și efectivă a prețului Serviciilor achiziționate, Clientul va primi un email pe adresa furnizată în cuprinsul formularului de achiziție cu privire la validarea Comenzii.
Accesarea / Descărcarea Conținutului Digital din secțiunea “Învață gratuit” este gratuită și nu este condiționată de existența unui Cont și nici de plata unui preț în bani. Pentru accesarea / descărcarea acestora este necesară completarea unui formular cu datele solicitate (respectiv, prenume și adresă de email), bifarea căsuței aferente acceptării Termenelor și Condițiilor și apăsarea butonului de accesare a Conținutului Digital respectiv.
Utilizatorii au, de asemenea, posibilitatea de a programa o întâlnire online gratuită de clarificare cu privire la Serviciul prezentat în cadrul secțiunii “Lucrează cu mine” sub denumirea ”Comunicare 360°”, fără a fi condiționați de existența unui Cont. Pentru programarea acestei întâlniri este necesar să selectați ziua și ora dorită din calendarul online, precum și să completați un formular de contact cu datele solicitate (respectiv, nume și prenume, adresă de email, etc.). Prin apăsarea butonului de programare, Utilizatorul acceptă termenele și condițiile de utilizare a calendarului online, precum și politica de confidențialitate aferentă. Ulterior, Clientul va primi un e-mail de confirmare cu detaliile întâlnirii și linkul pentru sesiunea online.
III.4. Prețurile Produselor. Modalitatea de efectuare a plății
Prețurile aferente Serviciilor afișate pe Website sunt exprimate în EUR și sunt inclusive de orice costuri și taxe aplicabile, inclusiv taxa pe valoare adăugată (TVA). Plata prețului aferent unui Serviciu sau mai multor Servicii achiziționate în cadrul Website-ului se va face în moneda națională, respectiv în lei, ca urmare a conversiei făcute în baza cursului Euro – Lei afișat de BNR și aplicabil la momentul Tranzacției, conform prevederilor legale aplicabile.
Societatea își rezervă dreptul de a modifica oricând prețul Serviciilor, în mod discreționar, precum și de a desfășura campanii promoționale cu privire la orice Serviciu disponibil spre achiziționare pe Website, pe orice durată și în orice moment, cu respectarea normelor legale în vigoare. În toate aceste cazuri, noul preț va fi afișat pe Website și va înlocui prețul anterior. Dacă Societatea alege să aplice mecanisme specifice de acordare a beneficiilor, cum ar fi dar fără a se limita la situația cupoanelor/codurilor de reduceri, prețurile afișate în cadrul Website-ului nu vor fi modificate, însă Utilizatorul/Clientul va avea posibilitatea vizualizării prețului final aplicabil, după utilizarea beneficiului, în coșul de cumpărături, anterior activării butonului ”Achiziționează acum”. Nu fac obiectul acestor modificări ale prețului Produselor, Comenzile validate înainte de modificare și/sau de desfășurarea oricărei campanii promoționale. În aceste din urmă cazuri, prețul Serviciilor rămâne neschimbat, fiind aplicabile prețurile în vigoare la momentul încheierii Contractului.
Plata Serviciilor va fi efectuată online, prin card bancar, prin intermediul procesatorului de plăți Netopia. Sunt acceptate toate tipurile de carduri emise sub siglele VISA si MasterCard. După adăugarea Serviciului / Serviciilor dorit / dorite și completarea formularului de achiziție, veți fi redirecționat către pagina de plată securizată a Netopia pentru a introduce detaliile cardului bancar solicitate de procesatorul de plăți. Toate plățile trebuie realizate în avans pentru a finaliza și valida Tranzacția. Nu se percep taxe suplimentare pentru procesarea plăților, însă orice costuri asociate transferului bancar sau conversiei valutare vor fi suportate de Client.
Societatea nu solicită și nu stochează niciun fel de informații referitoare la cardul bancar al Clientului, acestea fiind procesate exclusiv de către procesatorul de plăți. Plata cu cardul bancar presupune introducerea următoarelor date prin intermediul unei pagini securizate: numele deținătorului de card, codul cardului (cele 4 grupe de cifre inscripționate pe fața cardului, introduse fără spații), data expirării cardului, codul CVC.
III.5. Plasarea Comenzii. Confirmarea Comenzii și încheierea Contractului
Clientul poate plasa Comenzi pe Website, în considerarea acestor Termene și Condiții, cu respectarea, în integralitate, a următorilor pași obligatorii:
(a) adăugarea Serviciului sau Serviciilor în coș;
(b) activarea butonului ”Continuă cu finalizarea comenzii”;
(c) furnizarea detaliilor de facturare, ce presupune completarea câmpurilor predeterminate cu datele solicitate în cadrul formularului urmată de furnizarea oricăror informații considerate relevante de către Client prin intermediul câmpului Note comandă (câmp opțional) și verificarea sumarului de Comandă și a sumelor indicate, precum și aplicarea unui cod promo, dacă Clientul deține un astfel de cod promo;
(d) furnizarea detaliilor de plată;
(e) furnizarea bifelor de accept a Termenelor și Condițiilor aplicabile precum și a confirmării luării la cunoștință a Politicii de confidențialitate;
(f) activarea butonului ”Achiziționează acum”;
(g) furnizarea datelor cardului bancar, pentru a putea fi finalizată Tranzacția.
Procesul de plasare a Comenzii poate fi inițiat și de un Utilizator fără Cont. Prin bifarea opțiunii ”Vrei să îți faci cont?”, Utilizatorul poate crea Cont în cadrul procesului de plasare a comenzii. Contul va fi creat în baza informațiilor furnizate în formularul de date solicitat spre completare în procesul de plasare a Comenzii, iar Utilizatorul va primi un e-mail cu un link de setare a parolei. Ulterior, Utilizatorul poate modifica datele aferente Contului direct în cadrul Website-ului, în secțiunea Contul meu.
În cadrul procesului de plasare a Comenzii, în cazul în care Utilizatorul / Clientul nu este deja abonat la newsletter poate să opteze pentru abonarea la newsletter, prin furnizarea bifei corespunzătoare.
Comenzile nevalidate final prin activarea butonului ”Achiziționează acum” și finalizarea Tranzacției prin plată nu vor fi onorate. Simplul fapt de a adăuga Servicii în coș sau parcurgerea parțială a pașilor de mai sus nu echivalează cu validarea Comenzii și nu creează nicio obligație pentru Societatea de a proceda la prestarea Serviciilor.
Prin finalizarea Comenzii conform celor de mai sus, Clientul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de achiziție, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii. În orice comunicare realizată în legătură cu Comanda plasată cu succes, Societatea va utiliza datele furnizate de către Client, fără a putea fi ținută responsabilă pentru orice prejudiciu cauzat acestuia din urmă rezultând din furnizarea de date incorecte, incomplete sau neadevărate.
Societatea confirmă înregistrarea Comenzii printr-un e-mail transmis către Client, la adresa de e-mail furnizată în procesul de plasare a Comenzii sau adresa de e-mail înregistrată în cadrul Contului, ce va conține informații esențiale privind Comanda, inclusiv conținutul acesteia, precum și numărul de referință și data atribuite Comenzii și suma totală plătită.
Un exemplar al acestor Termene și Condiții, în forma aplicabilă la data plasării cu succes a Comenzii și finalizării Tranzacției, va fi atașat e-mailului de confirmare a Comenzii.
Contractul se va considera a fi încheiat la momentul confirmării Comenzii de către Societate, respectiv la data și ora transmiterii, în atenția Clientului, a e-mail-ului de confirmare a Comenzii, conform celor de mai sus.
III.6. Prestarea Serviciului / Serviciilor. Durata Contractului
Serviciul se va presta în conformitate cu specificul alegerii făcute de către Client. Ulterior achiziției unui sau mai multor Servicii, Clientul va primi informații detaliate cu privire la următorii pași prin e-mail.
Durata Contractului este de asemenea dependentă de specificul Serviciului achiziționat de către Client, astfel:
(i) Serviciul Comunicare 360° pentru o prezență eliberată și un business sau o carieră (și mai) profitabile este prestat pentru perioada de timp necesară susținerii celor 10 sesiuni de întâlnire cuprinse în programul specific;
(ii) Serviciul Clarifică-ți comunicarea, respectiv Serviciul Rafinează-ți comunicarea este prestat pentru perioada de timp necesară susținerii unei singure sesiuni de întâlnire cuprinse în programul specific.
III.7. Dreptul de retragere
Prezenta Secțiune III.7 din Art. III din aceste Termene și Condiții este aplicabilă exclusiv cu privire la Contractele încheiate între Societate și persoane fizice, respectiv între Societate și Consumatori. Prevederile acestei Secțiuni III.7 nu sunt aplicabile în cazul Contractelor încheiate între Societate și Clientul persoană fizică sau persoană juridică, ce nu are calitatea de Consumator. Clientul persoană fizică ce nu acționează în calitate de Consumator sau Clientul persoană juridică nu are drept de retragere din Contract.
Clientul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage din Contract, fără să fie nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri. Termenul de retragere de 14 zile începe să curgă de la data încheierii Contractului, respectiv de la data primirii de către Client a corespondenței de confirmare a Comenzii (atenție, este vorba despre corespondența de confirmare a Comenzii, transmisă de Societate, nu de corespondența de confirmare a plății transmisă de către procesatorul de plăți).
Clientul care dorește să își exercite dreptul de retragere din Contract va informa Societatea cu privire la decizia sa de retragere din Contract, înăuntrul termenului de 14 zile de la momentul încheierii Contractului, prin e-mail transmis la adresa hello@madalinaeremia.com. Decizia de retragere din Contract va fi considerată făcută în termenul prevăzut de lege și de aceste Termene și Condiții dacă e-mail-ul transmis în acest sens este trimis înăuntrul perioadei de 14 zile, fără returnarea unui mesaj de eroare de orice natură.
După scurgerea perioadei de 14 zile de la momentul încheierii Contractului, Clientul nu mai are drept de retragere din Contract iar orice cerere formulată în acest sens nu va fi luată în considerare de către Societate.
În situația în care Clientul își exercită dreptul de retragere conform prevederilor acestei Secțiuni III.7, Societatea rambursează Clientului toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea Clientului, în termen de cel mult 14 zile de la momentul în care Societatea a fost informată de decizia de retragere din Contract a Clientului.
Rambursarea sumei plătite de Clientul care își exercită dreptul de retragere din Contract se face prin utilizarea aceluiași mijloc de plată ca și cel folosit de Client pentru Tranzacție, cu excepția cazului în care Clientul a fost de acord cu o altă modalitate de plată.
IV. PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Pentru detalii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul Website-ului, vă rugăm să accesați Politica de confidențialitate.
V. PROPRIETATE INTELECTUALĂ
Conținutul este protejat de legile privind drepturile de proprietate intelectuală aplicabile, inclusiv dar fără a se limita la Legea nr. 8/1996 privind drepturile de autor și drepturile conexe. Conținutul nu poate fi copiat, supus unor operațiuni de inginerie inversă, decompilat, dezasamblat, modificat, publicat pe alte website-uri sau adus la cunoștință publică în orice alt fel, încadrat, schimbat sau distribuit, redistribuit, licențiat, sub-licențiat sau transferat în orice formă de către Utilizator / Client. Niciun element al Conținutului nu va fi considerat a acorda, direct sau indirect, în mod expres sau implicit, orice licență sau drept de a utiliza, în orice scop, Conținutul, în tot sau în parte. Niciun element al acestui Website nu trebuie interpretat ca acordând, în mod direct sau indirect, în mod expres sau implicit, sau în orice alt mod, orice licență sau drept de utilizare a oricărei componente încorporate în cadrul Website-ului, ca element al Conținutului.
Clientul declară și înțelege că orice utilizare neautorizată a Conținutului reprezintă încălcarea drepturilor de proprietate intelectuală ale Societății sau terților parteneri afiliați ai acestuia și va atrage exercitarea, de către aceștia a tuturor remediilor legale.
Societatea oferă Clientului o licență limitată, neexclusivă, revocabilă pentru a vedea, distribui, printa sau descărca Conținutul sau un element sau mai multe elemente ale Conținutului, de pe Website, exclusiv pentru uzul său personal. Clientului nu îi este acordat dreptul să licențieze, republice, distribuie, copieze, cesioneze, sub-licențieze, transfere, vândă, creeze opere derivate sau orice altă utilizare non-personală a Conținutului. Nicio parte a Conținutului nu poate fi reprodusă în nicio formă sau încorporată în orice sistem electronic sau mecanic de găsire a informațiilor, altfel decât în scopul folosirii personale. Clientul nu poate accesa sau utiliza Website-ul în niciun fel care ar putea sau care are scopul de a dăuna sau afecta Website-ul sau orice server sau rețea care stă la baza Website-ului, sau de a interfera cu utilizarea și dreptul oricărei alte persoane sau entități de a utiliza Website-ul.
VI. ALTE PREVEDERI
VI.1. Legături către alte website-uri / pagini web
Website-ul poate conține legături (”Link-uri”) sau trimiteri către alte website-uri / pagini web pentru utilizarea cărora se vor aplica termene și condiții de utilizare specifice, astfel cum acestea sunt specificate pe paginile web respective, Societatea nefiind răspunzătoare și neasumându-și nicio obligație pentru conținutul paginilor web respective și / sau cu privire la orice alte legături sau trimiteri din acestea din urmă către alte pagini web.
Includerea acestor Link-uri sau trimiteri pe Website este realizată, de regulă, pentru ajutorul sau în interesul Utilizatorului / Clientului, iar în alte cazuri în scop publicitar.
Societatea nu garantează / controlează actualitatea / exactitatea informațiilor prezente pe website-urile unor terți către care trimit link-urile de pe Website.
Prin continuarea utilizării Website-ului, Utilizatorul / Clientul înțelege și acceptă că accesează acele website-uri și/sau folosește produsele/serviciile oferite prin intermediul acestora, exclusiv pe propriul risc și pe propria răspundere și că nu poate solicita Societății despăgubiri pentru prejudiciile suferite ca urmare a accesării acestor link-uri și folosirii serviciilor puse la dispoziției pe website-urile către care Link-urile fac trimitere.
VI.2. Observații și mențiuni transmise cu titlu de feedback / testimonial
Utilizatorii acestui Website pot și sunt încurajați să transmită în atenția Societății feedback / testimoniale cu privire la Conținutul Digital oferit cu titlu gratuit și care a fost descărcat de către Utilizator, cu privire la oricare dintre Serviciile oferite de Societate precum și cu privire la orice aspecte față de care Utilizatorul dorește să își exprime părerea sau să furnizeze un feedback. Societatea încurajează în mod puternic transmiterea de feedback-uri constructive de către Utilizatori.
Transmiterea de feedback / testimoniale se poate face în mod facil, prin utilizarea formularului de contact, sau prin transmiterea mențiunilor relevante către adresa de e-mail hello@madalinaeremia.com, din proprie inițiativă sau ca răspuns la solicitarea de feedback transmisă de către Societate.
Societatea poate alege, la libera sa discreție, să publice în cadrul Website-ului sau în cadrul altor platforme utilizate de Societate în legătură cu Serviciile sau cu alte servicii furnizate de Societate, inclusiv dar fără a se limita la pagina de blog Mădălina Eremia, pagini de social media (Facebook, Instagram, etc.), conținutul transmis de către un Utilizator cu titlu de feedback / testimoniale, cu eliminarea oricăror date cu caracter personal și/sau informații de orice natură ce ar putea conduce la identificarea unei persoane. Totodată, Societatea ar putea include conținut furnizat cu titlu de feedback / testimonial în cadrul unor materiale de tip Newsletter sau în prezentări comerciale și/sau educative transmise către publicul general sau către un grup țintă de persoane.
Prin transmiterea de conținut cu titlu de feedback / testimonial, Utilizatorul își dă acordul expres și neechivoc pentru ca Societatea să preia conținutul transmis, cu eliminarea oricăror informații personale și/sau date cu caracter personal, și să publice conținutul transmis, conform prevederilor de mai sus. În cazul în care Societatea dorește să publice un conținut transmis cu titlu de feedback / testimonial alături de anumite date cu caracter personal ale Utilizatorului, Societatea va solicita consimțământul expres al Utilizatorului în acest sens.
Conținutul transmis cu titlu de feedback / testimonial reprezintă observații / mențiuni / opinii transmise de către Utilizatorii care doresc să se exprime și să transmită în atenția Societății propriul punct de vedere cu privire la utilitatea unui Conținut Digital și / sau a unui Serviciu oferit de către Societate și nu se subsumează unor recenzii comerciale. Dată fiind natura și specificul Conținutul Digital și a Serviciilor furnizate în cadrul Website-ului, Societatea nu implementează și nu operează un instrument de recenzii în cadrul Website-ului.
VII. DESPĂGUBIRI
Utilizatorul / Clientul declară și recunoaște că este de acord să despăgubească, apere și să exonereze de orice responsabilitate, pierdere, solicitare și cheltuiala, Societatea și funcționarii, directorii, angajații și afiliații acestuia, inclusiv dar fără a se limita la, taxe și costuri rezonabile aferente avocaților în legătură cu sau rezultând din: (i) încălcarea acestor Termene și Condiții de către Utilizator / Client, sau a oricăror alte politici relevante, în special cele privind confidențialitatea; (ii) utilizarea necorespunzătoare a Website-ului, de către Utilizator / Client; (iii) nerespectarea sau încălcarea drepturilor de autor sau a altor drepturi de proprietate intelectuală sau a altor drepturi ale unor terțe părți prin încălcarea clauzei – Proprietate Intelectuală – din acești Termene și Condiții.
Societatea va despăgubi Clientul pentru prejudiciul direct creat ca urmare a (i) încălcării acestor Termene și Condiții, (ii) acțiunilor culpabile săvârșite cu intenție sau neglijență gravă de către proprii angajați sau contractori. În aceste două cazuri, se vor aplica prioritar remediile prevăzute de prezentele Termene și Condiții.
IX. FORȚA MAJORĂ
Toate evenimentele de forță majoră definite de legislația română reprezintă un motiv de exonerare de răspundere a Societății pentru orice neexecutare a unor obligații rezultată din apariția evenimentului de forță majoră.
Niciuna dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale decurgând din aceste Termene și Condiții, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră. Forţa majoră este orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil şi inevitabil.
Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți anularea Comenzii, fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.
Societatea nu poate fi trasă la răspundere în aceste cazuri de forță majoră.
X. RECLAMAȚII ȘI LITIGII
Aceste Termene și Condiții sunt supuse legislației din România. În caz de apariție a unor dispute, Utilizatorul / Clientul va putea să transmită orice sesizare / notificare la adresa de e-mail hello@madalinaeremia.com pentru a ajunge la o soluționare amiabilă.
În cazul în care Utilizatorul / Clientul care acționează, prin utilizarea Website-ului, în calitate de consumator, nu este mulțumit de modul în care Societatea a gestionat sesizarea / notificarea primită din partea celui dintâi, Utilizatorul / Clientul poate apela la procedurile alternative de soluționare și ulterior instanțelor de judecată competente (SAL / SOL).
SAL reprezintă un mecanism alternativ de soluționare a unui conflict sau potențial conflict între un consumator și un profesionist. Astfel, Utilizatorul / Clientul poate depune o sesizare sau reclamație în atenția Direcției de Soluționare Alternativă a Litigiilor în cadrul Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor, în considerarea următoarelor date de contact: București, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod poștal 011865, tel.: 021. 307.67.69, fax: 021.314.34.62, e-mail: dsal@anpc.ro. Direcția Alternativă de Soluționare a Litigiilor a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor este competentă să soluționeze alternativ litigiile naționale și transfrontaliere care decurg din contractele de vânzare sau contractele de servicii încheiate cu un comerciant care își desfășoară activitatea în România și este inclusă în lista entităților SAL la nivel european, disponibilă aici. Pentru și mai multe detalii, Utilizatorii / Clienții pot accesa https://reclamatiisal.anpc.ro/.
Având în vedere dispozițiile Regulamentului (UE) nr. 524/2013 privind soluționarea online a litigiilor în materie de consum și de modificare a Regulamentului (UE) 2017/2394 privind cooperarea dintre autoritățile naționale însărcinate să asigure respectarea legislației în materie de protecție a consumatorului, Utilizatorul / Clientul are posibilitatea de a opta pentru soluționarea pe cale extrajudiciară a eventualelor litigii, și prin utilizarea platformei europene de soluționare a litigiilor (Platforma SOL), instrument digital creat de Comisia Europeană pentru a facilita soluționarea independentă, imparțială, transparentă, eficace, rapidă și echitabilă, pe cale extrajudiciară, a litigiilor care privesc obligațiile contractuale rezultate din contractele de vânzare sau de prestare de servicii online dintre un consumator care își are reședința în Uniunea Europeană și un comerciant stabilit în Uniunea Europeană. În acest sens, mecanismul poate fi accesat și utilizat în cadrul platformei disponibile la: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=RO?ref=footer_4_5.
În condițiile în care nu se poate ajunge la o înțelegere amiabilă între părți, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești competente de la sediul Societății, cu excepția litigiilor ce implică consumatori, care se vor soluționa conform normelor generale de competență prevăzute de lege.
PRIN UTILIZAREA WEBSITE-ULUI VĂ EXPRIMAȚI ÎN MOD EXPRES ACORDUL CU PRIVIRE LA URMĂTOARELE PREVEDERI ALE ACESTOR TERMENE ȘI CONDIȚII: DEFINIȚII & TERMENI, PREVEDERI GENERALE, ASPECTE PRIVIND UTILIZAREA WEBSITE-ULUI ȘI A FUNCȚIONALITĂȚILOR INCLUSE ÎN CADRUL WEBSITE-ULUI, PROPRIETATE INTELECTUALĂ, ALTE PREVEDERI, DESPĂGUBIRI, FORȚA MAJORĂ, RECLAMAȚII ȘI LITIGII.
I. DESPRE ACEST DOCUMENT
MADERE MANAGEMENT & CONSULTING CONCEPT SRL, cu sediul în România, București, Sector 5, Strada Voinței nr. 21 C, înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J40/21630/2021, având cod unic de înregistrare 45339210, (denumită în continuare „Societatea”, „Operatorul”, „noi” sau alte denumiri similare) deținem și administrăm site-ul madalinaeremia.com („Website-ul”).
Acest document are rolul de a vă informa cu privire la activitățile de prelucrare a datelor dumneavoastră cu caracter personal, în calitate de utilizator al Website-ului. Putem modifica periodic această informare, caz în care vom publica versiunile actualizate în secțiunile dedicate ale Website-ului.
Citiți cu atenție această informare înainte de a naviga în Website, respectiv înainte de a ne transmite orice date cu caracter personal, pentru a afla informații detaliate cu privire la modul în care prelucrăm datele dvs. cu caracter personal și ce drepturi aveți în legătură cu protecția și gestionarea acestor date.
În cazul în care utilizatorul care încheie un contract de prestări servicii cu Societatea este o persoană juridică ce achiziționează servicii în beneficiul uneia sau mai multor persoane fizice, utilizatorul care încheie contractul de prestări servicii cu Societatea are obligația de a asigura informarea persoanelor fizice beneficiare cu privire la prelucrarea, de către Societate, a datelor cu caracter personal aparținând acestora, conform prevederilor acestei Politici de confidențialitate.
II. SEMNIFICAȚIA ANUMITOR TERMENI UTILIZAȚI ÎN ACEASTĂ POLITICĂ DE CONFIDENȚIALITATE
Atunci când facem trimitere la GDPR, ne referim la Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date.
Date cu caracter personal înseamnă orice informații care vă identifică în mod direct sau indirect, în special prin referință la un factor de identificare, cum ar fi numele, adresa de e-mail, date de contact etc.; „în mod direct” înseamnă, de exemplu, numele și adresa dvs. e-mail; „în mod indirect” înseamnă atunci când aceste informații sunt combinate cu alte informații.
Atunci când vă prelucram datele personale sunteți o persoana vizată.
În conformitate cu GDPR, noi suntem un „operator” de date, adică persoana juridică ce determină scopurile și mijloacele privind prelucrarea datelor cu caracter personal.
III. SCOPURILE, TEMEIURILE ȘI CATEGORIILE DE DATE PERSONALE PRELUCRATE
In contextul utilizării Website-ului, prelucram datele dvs. cu caracter personal în următoarele scopuri:
III.1. Date prelucrate în contextul utilizării și asigurării funcționării și securității Website-ului
La accesarea Website-ului, sunt transmise automat, fără vreo intervenție din partea dumneavoastră, de către browser-ul utilizat pe terminalul dumneavoastră către server-ul paginii noastre web, informații privind:
- adresa de IP a terminalului dumneavoastră conectat la Internet;
- data și ora accesării;
- denumirea și URL-ul fișierului accesat;
- pagina web/aplicația de unde a avut loc accesarea, dacă este cazul;
- browser-ul utilizat de dumneavoastră și, după caz, sistemul de operare al dispozitivului dumneavoastră conectat la Internet precum și numele furnizorului de rețea.
Vom prelucra, de asemenea, anumite date tehnice sau date privind utilizarea pentru a asigura funcționalitatea și securitatea Website-ului, pentru a eficientiza modul de funcționare a Website-ului, a diagnostica problemele apărute și pentru a oferi suport tehnic și mentenanță, după caz. Aceste date pot include:
- informații referitoare la activitatea în Website, incluzând, dar fără a se limita la, comportamentul de navigare, activități de vizitare a secțiunilor afișate, precum și detaliile privind accesarea Website-ului (de exemplu: date de trafic, resursele pe care le accesați);
- date derivate din categoriile sus-menționate, constând în date privind istoricul activității de utilizare a serviciilor Website-ului;
- log-uri de acces care vor înregistra acțiunile întreprinse de utilizatori în Website, modul de autentificare în Website, precum și credențialele de acces.
Societatea utilizează cookie-uri și tehnologii similare pentru prelucrarea datelor. O prezentare detaliată a cookie-urilor utilizate, împreună cu scopul de prelucrare, durata de stocare și furnizorii terți implicați se găsește în cadrul Politicii de cookies. Vom prelucra aceste date în temeiul interesului nostru legitim de a asigura securitatea și buna funcționare a Website-ului (conform art. 6 alin.1 lit. f) din GDPR).
III.2. Date prelucrate în contextul transmiterii de către dumneavoastră a unui formular de contact
În cazul în care doriți să ne contactați, și utilizați în acest sens formularul de contact pus la dispoziția dumneavoastră în cadrul Website-ului, dumneavoastră furnizați iar Societatea prelucrează următoarele date cu caracter personal:
- prenume;
- adresă de e-mail;
- preferința exprimată cu privire la subiectul solicitării de contact;
- date furnizate de dumneavoastră, conform propriei opțiuni, prin transmiterea unui mesaj opțional pe care îl completați în cadrul acestui formular.
Vom prelucra aceste date cu caracter personal în temeiul interesului nostru legitim de a vă furniza răspunsuri față de solicitările de contact formulate de dumneavoastră (conform art. 6 alin.1 lit. f) din GDPR).
III.3. Date prelucrate în contextul creării și administrării contului în cadrul Website-ului
Pentru crearea unui cont în cadrul Website-ului sunt necesare următoarele informații:
- Numele și prenumele,
- Numărul de telefon,
- Adresa e-mail.
De asemenea, datele prelucrate în contul de utilizator includ:
- istoricul comenzilor și statusul acestora,
- adresele de facturare,
- documentele descărcate,
- setările contului.
Vom prelucra aceste date cu caracter personal în temeiul executării unui contract cu dvs., anume Termenele și Condițiile de utilizare a Website-ului, pe care îi acceptați atunci când vă activați contul în cadrul Website-ului (conform art. 6 alin. 1 lit. b) din GDPR).
III.4. Date prelucrate în contextul încheierii și executării contractelor cu privire la serviciile puse la dispoziție pe Website
În cadrul Website-ului, avem două tipuri de contracte, în funcție de secțiunea accesată:
- Secțiunea “Învață gratuit”:
Pentru a avea acces la materialele gratuite, este necesară furnizarea următoarelor informații:
- Prenumele,
- Adresa de e-mail.
Vom utiliza adresa de e-mail furnizată pentru a vă transmite un link autonom de descărcare a conținutului digital furnizat în mod gratuit, precum și pentru a vă transmite un număr limitat de comunicări electronice ulterioare, în scopul de a vă solicita feedback-ul cu privire la materialul descărcat, de a vă adresa o invitație de abonare la newsletter precum și de a vă transmite alte informații considerate utile și oportune față de interesul exprimat, inclusiv în scopul formulării unei invitații de a vă înscrie la campania organizată de Societate în scopul acordării de premii constând în sesiuni de coaching online 1:1 cu Mădălina Eremia, conform condițiilor reglementate în Regulamentul campaniei, disponibil în cadrul Website-ului. Aceste comunicări limitate la număr vor fi comunicate în atenția dvs., prin utilizarea adresei de e-mail, sub rezervă că nu v-ați exprimat anterior dorința de dezabonare, în temeiul contractului încheiat între dvs. și Societate, prin acceptarea Termenelor și Condițiilor aplicabile (conform art. 6 alin. 1 lit. b) din GDPR).
- Secțiunea “Lucrează cu mine”:
În această secțiune sunt prezentate serviciile oferite de către Societate contra cost, utilizatorul fiind direcționat către secțiunea de facturare, unde sunt necesare următoarele date:
- Informații de autentificare: tip client, prenume, nume, nume companie (dacă este cazul),
- Informații de contact: Adresa de e-mail, Adresa completă (Țara, Adresa, Municipiu, Județ, Localitate, Cod poștal),
- Date furnizate de dumneavoastră, conform propriei opțiuni, prin transmiterea unui mesaj opțional în secțiunea “Note”.
- Date specifice pentru cursuri practice online: în cazul în care achiziționați un curs practic care se desfășoară online, anumite exerciții practice vor fi înregistrate în scopuri de antrenament. Aceste înregistrări vor include date precum vocea, imaginea și performanța dvs. în timpul exercițiilor, și vor fi utilizate exclusiv pentru a îmbunătăți experiența de învățare și pentru evaluarea progresului.
- Orice alte informații prelucrate în executarea contractelor: aceste informații pot include, dar nu se limitează la, detalii privind comenzi și plăți, date necesare pentru livrarea și facturarea produselor sau serviciilor achiziționate, corespondența și comunicațiile aferente executării contractului, informații furnizate de către utilizator în contextul executării contractului de prestări servicii, inclusiv dar fără a se limita la informații privind așteptările și obiectivele setate sau dorite de către utilizator în ceea ce privește aptitudinile de comunicare, planuri de viitor, evenimente anterioare povestite și altele asemenea, preferințe și setări specifice utilizatorului, istoricul interacțiunilor și tranzacțiilor, precum și orice alte date necesare pentru a asigura îndeplinirea obligațiilor contractuale și furnizarea serviciilor contractate în mod corespunzător.
Vom prelucra aceste date cu caracter personal în temeiul executării unui contract cu dvs., anume Termenele si Condițiile de utilizare a Website-ului, pe care le acceptați atunci când va activați contul în cadrul Website-ului (conform art. 6 alin. 1 lit. b) din GDPR) precum și în temeiul obligațiilor legale ce incumbă Societății, cum ar fi obligații legale privind includerea unor elemente obligatorii ale facturii emise în mod corespunzător unui serviciu achiziționat (conform art. 6 alin. 1 lit. c) din GDPR).
III.5. Date prelucrate în contextul tranzacțiilor realizate prin intermediul Website-ului
Pentru efectuarea de plăți cu cardul din Website folosim platforma de procesare plăți NETOPIA PAYMENTS, care va prelucra datele de card pentru procesarea tranzacției (număr, numele titularului, data de expirare, cod de securitate).
În anumite situații, putem transmite către platforma NETOPIA PAYMENTS o serie de informații cu privire la tranzacție, anume: valoarea tranzacției, număr de telefon si adresa e-mail.
Pentru a putea asigura urmărirea tranzacțiilor și decontarea plăților, NETOPIA PAYMENTS ne furnizează rapoarte cu privire la plățile pe care le încasăm. Aceste rapoarte pot include date personale ale plătitorilor (nume, prenume, e-mail, nr. telefon, adresa billing). NETOPIA PAYMENTS ne transmite aceste date ca parte a serviciilor de procesare a plăților.
În cazul în care apar probleme legate strict de procesarea plății dvs., veți putea fi contactat în mod direct de către reprezentanții NETOPIA PAYMENTS pentru soluționarea acestora.
Platforma NETOPIA PAYMENTS prelucrează datele dvs. personale în calitate de operator independent pentru procesarea plății online. Puteți consulta mai multe detalii despre politica acestora de prelucrare a datelor dvs. personale colectate în vederea procesării plății aici: https://netopia-payments.com/nota-de-informare-gdpr-platitori/.
Vom prelucra aceste date cu caracter personal în temeiul executării unui contract cu dvs., anume Termenele și Condițiile de utilizare a Aplicației, pe care îi acceptați atunci când vă activați profilul de utilizator (conform art. 6 alin. 1 lit. b) din GDPR), precum și în temeiul interesului nostru legitim, pentru a asigura funcționarea Aplicației în condiții de eficiență și securitate (conform art. 6 alin. 1 lit. f) din GDPR).
III.6. Primirea de comunicări comerciale
În funcție de opțiunea exprimată de dvs., puteți alege să primiți din partea noastră comunicări și notificări cu caracter comercial prin intermediul e-mail-ului. Dacă bifați că doriți să primiți aceste comunicări, veți primi newsletter-ul nostru periodic, care conține idei, sfaturi și recomandări pentru a vă inspira în comunicarea dvs., precum și orice alte informații de interes sau oferte speciale.
Vom prelucra aceste date cu caracter personal în temeiul consimțământului dvs., exprimat prin bifarea căsuțelor aferente cu ocazia exprimării opțiunilor dvs. în legătură cu primirea de comunicări comerciale/newsletter (astfel cum este descris mai sus) (conform art. 6 alin. 1 lit. a) din GDPR).
Vă puteți răzgândi și retrage consimțământul în orice moment, prin:
– modificarea setărilor din contul creat de dumneavoastră în cadrul Website-ului;
– accesarea link-ului de dezabonare afișat în cadrul mesajelor pe care le primiți din partea noastră; sau prin
– contactarea noastră la adresa de e-mail: hello@madalinaeremia.com.
III.7. Alte scopuri
De asemenea, putem prelucra datele dvs. cu caracter personal menționate mai sus în următoarele scopuri:
- pentru a răspunde solicitărilor primite de la autorități, conform obligațiilor legale pe care le avem, în temeiul art. 6 alin. 1 lit. c) din GDPR.
- pentru a soluționa eventualele dispute, în temeiul art. 6 alin. 1 lit. f) din GDPR, în vederea atingerii interesului nostru legitim de a ne exercita sau apăra drepturile. În acest caz, vom păstra datele conform termenelor de prescripție aplicabile.
- pentru realizarea de verificări antifraudă sau alte verificări privind activități ilicite sau imorale, acțiuni sau încercări de încălcare a Termenelor și Condițiilor sau de fraudare a Website-ului, în temeiul interesului nostru legitim, pentru protejarea noastră și a partenerilor noștri și respectarea integrității, securității și a bunei funcționări a Website-ului (art. 6 alin. 1 lit. f) din GDPR).
- pentru a vă înscrie în campanii desfășurate de către Societate, potrivit opțiunii exprimate de tine în acest sens, conform Regulamentelor oficiale puse la dispoziție de Societate în acest sens (art. 6 alin. 1 lit. b) din GDPR).
IV. DESTINATARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL ȘI TRANSFERURI ÎN AFARA SEE
În cadrul activităților de prelucrare efectuate după cum este descris mai sus, datele dvs. vor putea fi transferate sau dezvăluite către anumite categorii de terți, precum:
- procesatorii de plăți care facilitează tranzacțiile financiare necesare achiziționării cursurilor oferite pe Website;
- furnizorii de servicii utilizați de Website, precum furnizori de servicii pentru gestionarea si administrarea Website-ului, precum și alți furnizori de servicii de asistență în gestionarea sistemelor informatice, servicii de auditare a securității și de securizare a infrastructurii informatice, furnizori de servicii de hosting, etc.;
- alte entități, cum ar fi autorități și instituții publice, contabili, auditori, avocați și alți consultanți profesioniști externi, atunci când activitatea lor impune cunoașterea datelor sau atunci când legea ne impune să le divulgam;
- către terți achizitori, în măsura în care activele sau activitatea noastră ar fi transferate (în totalitate sau parțial), iar datele persoanelor vizate ar fi parte din obiectul unei astfel de tranzacții.
Toate transferurile de date menționate mai sus se realizează cu respectarea de către Operator a principiilor legate de prelucrarea datelor cu caracter personal, în special principiul minimizării datelor personale – Operatorul transmite către terțele părți doar datele personale care sunt strict necesare pentru realizarea scopurilor menționate.
În prezent, în vederea asigurării funcționalității Website-ului și a realizării serviciilor, Societatea poate să transfere anumite categorii de date cu caracter personal către furnizori din cadrul UE/SEE, către:
- NETOPIA Financial Services SRL, servicii procesare plăți,
- SmartBill, servicii de facturare.
cât și în afara UE/SEE:
- Google Analytics, servicii de analiză performanță Web
- MailChimp, servicii de email marketing
- WordPress, servicii de hosting
Cu excepția situațiilor menționate în mod expres în această informare, nu prelucram datele dvs. personale în cadrul Spațiului Economic European (SEE) și nu transferăm sau divulgăm datele personale terților din afara SEE. În cazul în care divulgăm informațiile pe care ni le furnizați unor furnizori sau alți terți din țări din afara SEE, vom lua măsurile adecvate pentru a ne asigura că sunt aplicabile garanțiile juridice adecvate conform capitolului V din GDPR (de exemplu, existența unei decizii de adecvare emisă de Comisia Europeană sau încheierea acordurilor contractuale standard aprobate de Comisia Europeană după caz).
V. DURATA PRELUCRĂRII DATELOR
Datele personale vor fi prelucrate și păstrate de către Operator pe o perioada de timp care nu va fi mai mare decât cea necesară pentru scopul în care acestea sunt colectate, sub rezerva unor cerințe legale de stocare mai lungă:
Prelucrăm și stocăm datele personale pe durata necesară îndeplinirii scopurilor pentru care datele au fost colectate și în orice caz pe perioada impusă de reglementările legale aplicabile.
Pentru mesaje, vom păstra datele dumneavoastră cu caracter personal pe o perioadă de șase luni după ce v-am răspuns.
Pentru newsletter datele dumneavoastră cu caracter personal sunt păstrate pe durata de viață a newsletter-ului sau până când decideți să vă retrageți consimțământul dat.
Pentru istoria navigării datele dumneavoastră cu caracter personal sunt păstrate doar pe durata de viață a cookie-ului. Durata de viață a fiecărui cookie se regăsește în Politica de Cookies.
Actualizăm periodic baza noastră de date astfel încât să nu stocăm date care nu mai sunt necesare scopurilor pentru care au fost colectate.
- Datele prelucrate în contextul utilizării și asigurării funcționării și securității Website-ului (III.1) vor fi păstrate pentru perioada sesiunii de navigare sau pentru o perioadă de 2 ani, după caz.
- Datele prelucrate în contextul transmiterii de către dumneavoastră a unui formular de contact (III.2), în măsura în care s-a dat un răspuns, vor fi păstrate pentru o perioadă de 6 luni de la momentul formulării unui răspuns. Excepție face cazul în care intervin modificări în temeiul și scopurile prelucrării datelor, caz în care se aplică termenele corespunzătoare.
- Datele aferente creării si administrării conturilor de utilizator în Website (III.3) vor fi păstrate pe durata existentei contului de utilizator și o durată suplimentară de 2 ani.
- Datele ce țin de încheierea contractelor între utilizatori și Societate (III.4) vor fi păstrate pe durata executării contractelor, precum și pentru o perioadă suplimentară de 3 ani după finalizarea acestora sau pentru întreaga perioada de timp pentru care se desfășoară un litigiu, în cazul în care o astfel de procedură este inițiată de utilizator sau de Societate.
- Datele aferente tranzacțiilor realizate prin intermediul Website-ului (III.5) vor fi păstrate pentru o perioadă de 5 ani de la data tranzacției. În condițiile în care există divergențe/ litigii de orice fel în legătură cu anumite tranzacții, datele vor fi păstrate suplimentar până la soluționarea definitivă a respectivelor dispute.
După expirarea acestor termene, datele personale se șterg și/sau se anonimizează în evidențele/bazele de date ale Operatorului.
VI. SECURITATEA DATELOR
Operatorul acordă o importanță sporită asigurării protecției datelor dumneavoastră cu caracter personal și înțelege să asigure siguranța acestora pe parcursul activităților de prelucrare. În acest sens, luăm măsuri de securitate adecvate în vederea asigurării unui nivel de securitate corespunzător riscurilor asociate tipurilor de date prelucrate și operațiunilor de prelucrare, și pentru a asigura confidențialitatea, integritatea și disponibilitatea acestora, precum și pentru a le proteja împotriva prelucrării neautorizate sau ilegale și pentru a reduce riscul de pierdere, modificare accidentală, divulgare sau acces neautorizat.
Utilizatorii Website-ului care au un cont de utilizator sunt responsabili pentru toate activitățile desfășurate în contul lor. Vă rugăm să ne anunțați imediat de orice utilizare neautorizată a contului dvs. sau de orice încălcare a securității contului de care deveniți conștient sau pe care în mod rezonabil ar trebui să o suspectați. Cu toate acestea, indiferent de această notificare, nu vom fi răspunzători pentru pierderile pe care le-ați putea suferi ca urmare a utilizării neautorizate a contului dvs., dacă această utilizare nu este imputabilă Societății (indiferent dacă se produce cu sau fără cunoștința dvs.). De asemenea, veți fi responsabil pentru orice pierderi sau daune suferite de Societate sau de orice terță parte ca urmare a activităților din contul dvs. (indiferent dacă ați autorizat sau ați fost conștient de acestea).
VII. Drepturile utilizatorilor în legătură cu datele personale
În calitate de persoană vizată, aveți drepturi specifice legate de datele personale pe care le prelucrăm despre dvs. Vom respecta drepturile dvs. și vom da curs unor eventuale solicitări în mod adecvat.
Dreptul la informare: dreptul persoanei vizate de a primi informații privind operațiunile de prelucrare a datelor personale efectuate de către Operator. Respectarea acestui drept de către Operator se realizează prin prezenta informare;
Dreptul de a va retrage consimțământul: Daca v-ați dat consimțământul pentru prelucrarea datelor dvs. personale, va puteți retrage consimțământul în orice moment.
Dreptul de acces: dreptul persoanei vizate de a obține din partea Operatorului o confirmare că acesta prelucrează sau nu date cu caracter personal care îl privesc și, în caz afirmativ, acces la datele respective și furnizarea de informații privind prelucrările de date;
Dreptul la rectificare: dreptul persoanei vizate de a obține de la Operator, fără întârzieri nejustificate, rectificarea datelor inexacte care îl privesc sau completarea datelor cu caracter personal care sunt incomplete;
Dreptul la ștergerea datelor: Aveți dreptul să solicitați să ștergem datele personale pe care le prelucram despre dvs. Trebuie să ne conformăm acestei cereri dacă:
- Datele personale nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate;
- Vă opuneți prelucrării din motive legate de situația dvs. particulară;
- Datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal;
- Datele personale trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale care ne revine; cu excepția cazului în care datele sunt necesare:
- pentru exercitarea dreptului la libera exprimare și la informare;
- pentru a ne conforma unei obligații legale pe care o avem;
- în scopuri de arhivare în interes public, științific sau pentru studii istorice sau în scopuri statistice; sau
- pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță.
Dreptul la restricționarea prelucrărilor: dreptul persoanei vizate de a obține de la Operator restricționarea prelucrărilor datelor personale în oricare din următoarele situații prevăzute de GDPR:
- Contestați exactitatea datelor pe care le prelucrează Operatorul. Prelucrarea va fi restricționată pentru o perioada care îi permite Operatorului să verifice exactitatea datelor;
- Prelucrarea datelor personale de către Operator este ilegală, si solicitați restricționarea utilizării lor de către Operator;
- Operatorul nu mai are nevoie de datele personale, dar dvs. le solicitați pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță;
- Vă opuneți prelucrării. În această situație, prelucrarea va fi restricționată pentru intervalul de timp în care se verifică dacă drepturile legitime ale Operatorului prevalează asupra celor ale persoanei vizate.
Dreptul la portabilitatea datelor: Aveți dreptul de a primi datele dvs. personale pe care ni le-ați furnizat, iar în cazul în care este fezabil din punct de vedere tehnic, să solicitați ca noi să transmitem datele dvs. unei alte organizații.
Aveți acest drept dacă, în mod cumulativ:
- vă prelucrăm datele personale cu mijloace automate,
- ne bazăm, în prelucrarea datelor dvs. personale, pe consimțământul dvs. sau prelucrarea este necesară pentru încheierea sau executarea unui contract la care sunteți parte;
- datele ne sunt furnizate de dvs., și
- transmiterea datelor dvs. personale nu are un efect negativ asupra drepturilor și libertăților altor persoane.
Dreptul la opoziție: Acolo unde prelucrarea se bazează pe interesele noastre legitime sau pe cele ale unei terțe părți, puteți obiecta în orice moment la prelucrarea datelor personale din motive legate de situația dvs. particulară. Când vă opuneți unor astfel de prelucrări, Operatorul nu mai prelucrează datele cu caracter personal, cu excepția cazului în care demonstrează că are motive legitime și imperioase care justifică prelucrarea și care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților dvs. sau că scopul este constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept al Operatorului în instanță
Pentru exercitarea drepturilor de mai sus, puteți trimite o cerere scrisă:
- prin e-mail la adresa: hello@madalinaeremia.com;
După primirea cererii, vom reveni cu un răspuns în mod gratuit și fără întârzieri nejustificate, în termen de cel mult 1 lună de la primirea cererii. Acest termen poate fi prelungit, în cazuri justificate de complexitatea cererii, cu o perioadă suplimentară de cel mult 2 luni.
Dreptul de a depune o plângere: Dacă aveți o nemulțumire cu privire la modul în care prelucram datele dvs., am prefera sa ne contactați pe noi direct pentru a va putea soluționa problema. Cu toate acestea, puteți contacta Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal conform procedurilor disponibile prin intermediul website-ului instituției: www.dataprotection.ro.
Alte informații
Pentru orice întrebări, solicitări de clarificare, nelămuriri cu privire la aspectele incluse în această informare, ne puteți contacta la: hello@madalinaeremia.com.